Lišky
![]() |
LIŠKY A LIŠÁCI VE ŠKOLNÍM ROCE 2023/2024
Ať je nám mezi námi liškami i s ostatními kamarády z Vlků, Veverek, Zajíčků a Ježečků během celého školního roku moc fajn. |
AKTUALITY: Bruslení – informace, číslo účtu
|
|
JAK TO CHODÍ U LIŠEK
Provoz třídy Lišek je od 7,00 do 16,00 hod.
Ráno 6,15 – 7,00 hod a odpoledne 16,00 – 16,30 hod jsou děti spojené u Zajíčků
Telefonní číslo k liškám: 727 825 103
Email: liskyocnims@gmail.com
Paní učitelky: Eva Bartušková, Jitka Činátlová
Paní provozní: Čistotná liška Pavlína Matoušková
Zvídavá liščata: Julie, Magdaléna, Miroslav, Izabela, Kristýna, Matyáš, Zuzana, Simona, Terezie, Metoděj, Vít a Jan
pavučina přátelství ve fotogalerii
RITUÁLNÍ BÁSNIČKA NA PŘIVÍTANOU
Lišky, lišky, pojďte sem, máme tady nový den. Víte jaký?…
Pondělí je prima den a my si ho užijem.
Budeme si spolu hrát, zpívat, kreslit, tancovat.
Dokola se zatočíme a nejdřív se pozdravíme…
DENNÍ REŽIM V LIŠČÍM DOUPĚTI:
6,15 – 7,00 – děti se scházejí ve třídě Zajíčků
7,00 – 8,30 – ve třídě Lišek volná hra na přání dětí, individuální práce s dětmi
8,30 – 9,15 – rituální přivítání, ranní cvičení, hygiena, svačina
9,15 – 11,15 – řízená činnost, rehabilitace, pleoptická a ortoptická cvičení, logopedie, pobyt venku
11,15 – 12,00 – osobní hygiena, oběd
12,00 – 14,00 – polední klid (zpívání písniček, ukolébavka, četba pohádky, individuální klidové činnosti u stolečků)
14,00 – 16,30 – odpolední svačina, pobyt venku podle počasí, odpolední zájmové činnosti, volná hra, v 16,00 se děti spojují ve třídě Zajíčků
V průběhu celého dne a o volných chvilkách zařazujeme pravidelné, intenzivní rozvíjení zrakových funkcí, přizpůsobujeme režim podle individuálních potřeb dítěte. Sledujeme a dbáme na pravidla zrakové hygieny.
Toto rozvržení je čistě orientační, režim dne se přizpůsobuje potřebám a přáním dětí.
_________________________________________________________________________________________________________________________
MĚSÍČNÍ TÉMATA
Září
– adaptace nových kamarádů, seznamování s prostředím
-poznávání se navzájem, rozvíjení kamarádských vztahů, společné řešení problémů
-pozorování změn v přírodě, vnímání všemi smysly